پیام تبریک استاندار چهارمحال‌وبختیاری به‌مناسبت آغاز سال جدید
کد خبر: 4206454
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹

پیام تبریک استاندار چهارمحال‌وبختیاری به‌مناسبت آغاز سال جدید

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری در پیامی فرارسیدن سال جدید و عید نوروز را تبریک گفت.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری در پیامی فرارسیدن سال جدید و عید نوروز را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

آیین باستانی و غنی عید نوروز و ورود به بهار طبیعت یادگار ارزشمند پیشینیان و نیاکان مترقی ما و برای ما درس‌ها و عبرتها است. در بهاری که طبیعت جامعه سبز و شکوفه بر تن می‌کند و مردگی خویش را به کناری می‌نهد. از دیگر سو پیشوایان دینی ما همواره عید نوروز و آیین‌های آن را ارج می‌نهادند. 

سال ۱۴۰۲ با همه فراز و فرودهایش پایان یافته است و ایران اسلامی عزیز ما روزهای پرامید سال جدید را انتظار می‌کشد. در سالی که گذشت با وجود همه مشکلات، خادمان شما در استان چهارمحال‌وبختیاری تمام تلاش خود را در کاستن از محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌های مسیر توسعه استان به‌کار بستند. یکی از بزرگ‌ترین ثمره‌های این تلاش، رفع تنش آبی استان بود که بحمدالله محقق شد. 

اقداماتی از جمله افزایش سطح زیر کشت گلخانه‌ای، ارتقای کیفیت زیرساخت‌های ارتباطی و حمل‌ونقل و افزایش جذب و تخصیص اعتبارات استان از دیگر اتفاقات مبارکی بود که در سال گذشته با تلاش خادمان شما در دولت سیزدهم در دیار دلیران رقم خورد. 

اینک از آغازین ساعات سال جدید نیز با عزمی راسخ و با اتکا به مدد الهی، پای در راه پرمشقت توسعه استان می‌نهیم.

از درگاه حضرت دوست توفیق خدمت برای خادمان مردم و برای مردمان عزیز استان چهارمحال‌وبختیاری عزت و سربلندی مستدام مسئلت داریم.»

انتهای پیام
captcha