اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی در لرستان برگزار می‌‎شود
کد خبر: 4206895
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
5 اردیبهشت‌ماه

اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی در لرستان برگزار می‌‎شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی پنجم اردیبهشت‌ماه امسال به میزبانی استان لرستان در شهر خرم‌‎آباد برگزار می‌‏شود.

امین رسولی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستانامین رسولی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت: در اسفندماه سال گذشته اجلاس نماز دانش‌آموزی استان لرستان برگزار شد و طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه و فرهاد زیویار، استاندار لرستان از فعالان نماز دانش‌آموزی تقدیر به عمل آمد.
 
وی افزود: قبل از اجلاس استانی نماز دانش‌آموزی، پیش اجلاسیه‌هایی نیز در آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان برگزار و فعالان نماز انتخاب و به اجلاسیه استانی معرفی شدند.
 
رسولی با اشاره به اینکه اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی با هدف تعمیق پیوند نماز با خانه، مدرسه و مسجد برگزار می‌شود، اضافه کرد: در اجلاسیه نماز از دانش‌آموزان، معلمان و مربیان فعال در اقامه و فعالیت‌های مرتبط با امر نماز و همچنین امام جماعت، هیئت‌امنا، اولیا، خدمتگذران، خانواده، مدارس، مساجد و خیرین فعال در حوزه نماز دانش‌آموزی قدردانی خواهد شد.
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه اکثریت مدارس استان دارای نمازخانه هستند، اختصاص فرصت برنامه نماز در برنامه روزانه مدارس، مهیا کردن توجه به نماز با اهتمام در پخش اذان، استفاده از ظرفیت معلمان و دانش‌آموزان در برگزاری نمازهای جماعت، دعوت از امامان جماعت برای اقامه نماز در مدارس، مشارکت فعال دانش‌آموزان در آموزش عملی نماز، برگزاری مراسم جشن تکلیف، انتشار بسته‌های آموزشی در بستر شاد را از جمله فعالیت‌های اداره قرآن، عترت و نماز و ستاد اقامه نماز اداره آموزش و پرورش لرستان بیان کرد.
 
انتهای پیام
captcha