محافل انس با قرآن در مدارس چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4208150
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
هم‌زمان با سراسر کشور

محافل انس با قرآن در مدارس چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان از برگزاری بزرگ‌ترين محفل انس با قرآن كريم دانش‌آموزان جهان اسلام در مدارس چهارمحال و بختیاری، هم‌زمان با سراسر کشور در روز بیست‌وهشتم ماه مبارک رمضان خبر داد.

ذوالفقار علیخانی، مدرس دانشگاه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، ذوالفقار علیخانی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپررش استان با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای انس با قرآن است، اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هم مورد تأکید قرار گرفته است، یکی از مهم‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ والای قرآنی محسوب می‌شود.

علیخانی افزود: هم‌زمان با بیست‌وهشتمین روز ماه مبارک رمضان، برنامه‌ متمرکز محفل انس با قرآن کریم با حضور 300 نفر از دانش‌آموزان استان در نمایشگاه قرآن استان واقع در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین هم‌زمان با سراسر کشور و مرکز استان، دانش‌آموزان مدارس سراسر استان نیز از ساعت 9 صبح روز دوشنبه، ۲۰ فروردین‌ماه در بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزی جهان اسلام، شرکت خواهند کرد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپررش چهارمحال‌وبختیاری بر لزوم انجام اقدامات لازم، برنامه‌ریزی و برگزاری شکوهمند محفل قرآنی با عنوان «هدیه نورانی» با حضور دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان از سوی مدیران مدارس، تأکید کرد‌.

انتهای پیام
captcha