بیانیه بسیج‌ رسانه قزوین به‌مناسبت روز قدس
کد خبر: 4208565
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷

بیانیه بسیج‌ رسانه قزوین به‌مناسبت روز قدس

در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس و در جهت محکوم کردن جنایت نسل‌کشی بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم غزه و محکوم کردن حمله تروریستی صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق سازمان بسیج رسانه استان قزوین بیانیه‌ای صادر کرد.

راهپیمایی روز قدس

به گزارش ایکنا از قزوین، در آستانه فرارسیدن روز قدس، سازمان بسیج رسانه قزوین اقدام به صدور بیانیه کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا...
و همه شما با هم به ریسمان خداوند بیاویزید و پراکنده نشوید/ آل عمران، ۱۰۳

قدس شرف و مسجد‌الاقصی قلب تپنده جهان اسلام است و روز قدس یادگار امام عزیز و رهبر بیداری دنیای اسلام است تا این روز و ارض مقدس، رمز وحدت مسلمانان عالم گردد و آنان را در برابر دژخیمان جنایتکار و اشغالگر صهیونیست پیروز گرداند.

امسال روز جهانی قدس در حالی فرا می‌رسد که در تاریخ انتفاضه و قیام مردم فلسطین دیگر سخن از سنگ نیست و مسئله موازنه قدرت در منطقه تغییر کرده است. روز قدس در حالی فرا می‌رسد که اشغالگران صهیونیست برای نخستین‌بار در تاریخ خود آوارگی و پناهندگی نزدیک به نیم میلیون نفر از جمعیت شهرک نشین خود را شاهد است، دیگر هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی برای مزدوران صهیونیستی امن نبوده و اکنون با گذشت ۶ ماه از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی، دولت غاصب اسرائیل در بحران مالی و اقتصادی جنگ فرسایشی در غزه، تحت حمله مجاهدان فلسطینی، غیورمردان یمنی، دلاوران لبنانی و شیردلان عراقی و غیره است.

گرچه نباید از کنار جنایت‌های وحشیانه این رژیم نژادپرست و تروریست در غزه نیز گذشت. جنایت‌هایی که در یک سده اخیر و حتی در وقایع سوریه و عراق و گروه‌های تکفیری هم بی‌سابقه بود و اوج سبوعیت این رژیم نامشروع را نشان داد. جنایت نسل‌کشی بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم غزه از جمله نزدیک به ۱۷هزار کودک، جنایت جنگی وحشتناک در مجتمع درمانی بیمارستان شفا در غزه، جنایت هولناک قتل عام و کشتار خبرنگاران مظلوم در این شهر که در تلاش برای رساندن صدای مظلومان و زشتی و کریهی جنایتکاران بودند مانند لکه ننگی بر پیشانی حامیان این رژیم نامشروع باقی خواهد ماند، و صدالبته این جنایات نشانه استیصال، ضعف و روزهای پایان اشغالگری است.

خبرنگاران بسیجی استان قزوین، به یاد همکاران مظلوم و شهید خود در شهر غزه و به یاد مردم جنگ‌زده و ستمدیده فلسطین و برای حمایت از محور مقاومت در نبرد علیه جانیان رژیم صهیونیستی و همچنین محکومیت جنایت حمله به کنسولگری ایران عزیز در سوریه، از تمامی اصحاب رسانه و نیز مردم عزیز و شریف استان قزوین برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت می‌کنند، تا ندای محکم دفاع از مظلوم را فریاد زده و یاد شهدای ۶ ماه اخیر را گرامی بدارند.

مسئله امروز فلسطین، غزه و قدس اشغالی مسئله مهم جهان اسلام است و ان شاءالله به زودی با محو شدن غده سرطانی اسرائیل و پیروزی مسلمین و مردم فلسطین روز قدس هرسال نیز به جشن بزرگ امت مسلمان و مظلومان جهان بدل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha