مسابقه « پویش مادران مقاومت» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4208635
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱

مسابقه « پویش مادران مقاومت» در کردستان برگزار می‌شود

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری مسابقه «پویش مادران مقاومت» به مناسبت راهپیمایی روز قدس در استان خبر داد.

الهام دهقانی، مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان

الهام دهقانی، مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از برگزاری مسابقه «پویش مادران مقاومت» به مناسبت راهپیمایی روز قدس در استان خبر داد و گفت: قالب آفرینش اثر در راهپیمایی روز قدس در دو بخش عکاسی و روایتگری بوده است.

وی افزود: در بخش عکاسی شرکت‌کنندگان  «از دست نوشته‌ها و شعارهای خلاقانه خود» در حمایت و اعلام همبستگی با زنان و کودکان مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از اسرائیل کودک‌کش عکس گرفته و ارسال کنند.

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: در بخش روایتگری شرکت‌کنندگان با ارسال آثار خود در قالب «کلیپ یا پادکست» با موضوع  شکوه، صبر و مقاومت زنان فلسطینی، حمایت از مردم مظلوم غزه،  تبیین راه روشن پیش‌روی مردم فلسطین و مطالبه‌گری از مجامع بین‌المللی می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

وی مهلت ارسال آثار به مسابقه «پویش مادران مقاومت» تا 20 فروردین‌ماه اعلام کرد و گفت: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به آیدی @nehzatpishraft_ED ارسال کنند و در پایان به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha