جامعه جهانی متوجه خوی ددمنشانه رژیم صهیونیستی شده است
کد خبر: 4208713
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
امام جمعه سمنان:

جامعه جهانی متوجه خوی ددمنشانه رژیم صهیونیستی شده است

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه خوی ددمنشانه رژیم صهیونیستی آشکار شده است، گفت: مردم استان سمنان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که حامی و مدافع آرمان فلسطین هستند.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، ظهر امروز، 17 فروردین‌ماه در جریان راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولگری ایران اشاره کرد و گفت: این رژیم بدون شک تاوان این وحشی‌گری را خواهد داد.

وی ادامه داد: خوی ددمنشانه رژیم صهیونیستی به همه دنیا ثابت شده که در این راستا امروز مردم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که پشتیبان آرمان فلسطین هستند.

امام جمعه سمنان از حضور پرشور مردم استان سمنان در حماسه روز قدس قدردانی کرد و افزود: مردم ما پشتیبان مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر اقدامات و جنایت‌های اسرائیل هستند. امروز مردم ما با حضور در راهپیمایی بار دیگر نشان دادند که اهل ایستادگی هستند.

به گفته وی آرمان قدس اگر یک روز منحصر در مسلمانان و امت اسلامی بود امروز به یکی از فراگیرترین آرمان‌های آزادگان عالم تبدیل شده که پژواک جنایات و نیت پلید صهیونیست‌ها در نسل‌کشی مردم فلسطین نابودی آنها و آزادی قدس شریف است.

انتهای پیام
captcha