روز قدسی متفاوت برای یزدی‌ها
کد خبر: 4208720
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲

روز قدسی متفاوت برای یزدی‌ها

راهپیمایی روز قدس امسال برای یزدی‌ها متفاوت‌تر از گذشته و با حضور پیکرهای مطهر سه شهید حادثه تروریستی راسک برگزار و در غم شهادت هم‌استانی‌هایشان، صحنه‌ای از وحدت و همبستگی را رقم زدند.

روز قدسی متفاوت برای یزدی‌هابه گزارش ایکنا از یزد، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، همزمان با سراسر کشور، امروزف 17 فروردین‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم دارالعباده و دارالعلم یزد و مسئولان استان برگزار شد.

روزه‌‌داران یزدی بار دیگر با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس با اهداف و آرمان‌های حضرت امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان راه حق و فضیلت تجدید بیعت کردند و با حضور گسترده بار دیگر ضمن حمایت و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی کوبیده و بر تداوم مقاومت علیه دشمن صهیونیستی تأکید کردند.

مردم یزد در طول مسیر راهپیمایی در حالیکه عکس‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) و همچنین رهبر انقلاب را حمل می‌کردند و پلاکاردها و پارچه نوشته‌هایی در حمایت از قدس و انتفاضه در دست داشتند، جنایات غاصبان صهیونیستی و حمایت دولتمردان آمریکا از این رژیم را به شدت محکوم کردند .

فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است، یاد شهیدان وطن زنده باد، دست خدا بر سر ماست، خامنه‌ای رهبر ماست، مرگ بر استکبار، ملت ما بیداره، از آمریکا بیزاره، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس از جمله شعارهای محوری راهپیمایی یزد بود.

اما راهپیمایی روز جهانی قدس امسال برای یزدی‌ها متفاوت‌تر از گذشته برگزار شد و با توجه به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق از یک سو، جنایت‌های این رژیم در غزه از سوی دیگر و با توجه به حادثه تروریستی راسک که منجر به شهادت سه تن از پاسداران سپاه الغدیر استان یزد شد، مردم یزد با حضور چشمگیر و پرشور در راهپیمایی امسال در غم شهادت هم‌استانی‌هایشان، صحنه‌ای از وحدت و همبستگی را رقم زدند.

پیکر امیرمحسن حسین‌نژاد و حسین سرسنگی، دو تن از شهدای حادثه تروریستی راسک در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در یزد تشییع و اقامه نماز بر پیکر این دو شهید توسط آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

یادآور می‌شود در پی حمله تروریستی به مقر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر راسک در ساعات پایانی چهارشنبه شب، سه تن از پاسداران جان بر کف سپاه الغدیر استان یزد به شهادت رسیدند.  پاسدار امیرمحسن حسن‌نژاد، پاسدار حسین انتظاریان و پاسدار حسین سرسنگی از جمله نیرو‌های جان برکف سپاه الغدیر یزد بودند که برای حفظ امنیت کشور در برابر تروریست‌ها مقاومت کردند و به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و قرار است پیکر دو شهید در گلزار شهدای خلدبرین به خاک سپرده شود و شهید انتظاریان نیز در اردکان به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha