محفلی با حضور نخبگان قرآنی تهران و شهردار پایتخت برپا شد
کد خبر: 4208855
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶

محفلی با حضور نخبگان قرآنی تهران و شهردار پایتخت برپا شد

محفل انس با قرآن همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با حضور شهردار تهران و جمعی از نخبگان جامعه قرآنی پایتخت برپا شد.

محفل انس با قرآن با حضور شهردار تهران و نخبگان قرآنی پایتخت برپا شدبه گزارش خبرنگار ایکنا، محفل انس با قرآن کریم عصر جمعه، ۱۷ فروردین‌ماه، مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران و جمعی از نخبگان و جامعه قرآنی شهر تهران از ساعت ۱۶ تا افطار در مسجد شیخ فضل الله نوری از سوی شورای عالی قرآن شهرداری تهران برگزار شد.

اجرای این محفل قرآنی را هادی ربیعی به عهده داشت و حدود ۳۰۰ نفر از قاریان، حافظان و فعالان عرصه‌های قرآنی شهر تهران حضور داشتند. در این دیدار، الگوی محافل ابراهیمی با اجرای همزمان قاری و مفسر قرآن کریم اجرا شد.

بر همین اساس اولین قاری این محفل قرآنی علی قاسم‌آبادی، قاری بین المللی کشورمان بود که آیاتی از سوره مبارکه فصلت را تلاوت کرد. قاری بعدی این محفل سیدمحمد کرمانی بود که آیاتی از سوره مبارکه اسرا را تلاوت کرد که همزمان با این تلاوت نیز حجت‌الاسلام اسماعیل پورسعید آیات را تفسیر کرد.


گزارش تصویری محفل انس با قرآن با حضور شهردار تهران


مجتبی علیرضالو، قاری و حافظ کل قرآن کریم به عنوان دیگر قاری این برنامه به اجرای تلاوت پرداخت و بعد از وی گروه تواشیح نور دو اجرای همخوانی داشتند.

در بخش پایانی این محفل قرآنی از دو محصول قرآنی شامل نرم‌افزار ریاض‌النغم و ۴۳ تلاوت مجلسی استودیویی با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران رونمایی و سپس از بیش از ۵۰ نفر از پیشکسوتان قرآنی شهر تهران تجلیل شد.

 

محفل انس با قرآن با حضور شهردار تهران و نخبگان قرآنی پایتخت برپا شد

انتهای پیام
captcha