استقرار غرفه ایکنا در نمایشگاه قرآن مازندران
کد خبر: 4209059
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹

استقرار غرفه ایکنا در نمایشگاه قرآن مازندران

غرفه خبرگزاری قرآنی ایکنا شعبه مازندران در محل بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن کریم استان برای اطلاع‌رسانی، پوشش رویدادها و همکاری در برگزاری برنامه‌های قرآنی مستقر شد.

استقرار غرفه ایکنا مازندران در نمایشگا قرآنی استانبه گزارش ایکنا از مازندران، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مازندران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآنی استان برای اطلاع‌رسانی و همکاری در برگزاری برنامه‌های قرآنی از روز 18 تا 21 فروردین ماه در سالن نمایشگاهی سلمان هراتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مستقر شد.
 
حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر دارالقرآن مازندران، برخی از مدیران مؤسسات فرهنگی قرآنی و فعالان قرآنی از میهمانان ایکنا در روز نخست نمایشگاه بودند.
 
این خبرگزاری با توجه به رسالت و مأموریت خود، توفیق مشارکت و نقش‌آفرینی در برگزاری بسیاری از جشنواره‌ها و همایش‌های قرآنی را داشته است و یا خود راساً برای برگزاری این‌گونه فعالیت‌ها اقدام می‌کند. برگزاری «اولین جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌های قرآنی»، «اولین جشنواره ملی بلوتوث‌های قرآنی» و ... را می‌توان از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط ایکنا یاد کرد؛ مشارکت در همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف و متعدد قرآنی داخلی و خارجی نیز در دستور کار ایکنا قرار داشته و خواهد داشت.
انتهای پیام
captcha