محفل قرآنی و ضیافت افطار با ایتام در رشت برگزار می‌شود
کد خبر: 4209239
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
امروز

محفل قرآنی و ضیافت افطار با ایتام در رشت برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف گیلان از برگزاری محفل انس با قرآن و ضیافت افطار ویژه فرزندان ایتام و محسنین با حضور استاندار گیلان امروز، 19 فروردین‌ماه در حسینیه شاهد و ایثار رشت خبر داد.

حجت‌الاسلام تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان

حجت‌الاسلام تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه فرزندان ایتام و محسنین خبر داد و اظهار کرد: محفل انس با قرآن و ضیافت افطار در راستای اجرای طرح ضیافت الهی امروز، 19 فروردین‌ماه همزمان با بیست‌وهفتمین روز از ماه مبارک رمضان در حسینیه شاهد و ایثار رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه با حضور 150 نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام استان و با سخنرانی اسدالله عباسی، استاندار گیلان برگزار می‌شود، افزود: استاد محمود لطفی‌نیا، داور بین‌المللی و قاری ممتاز و طه مرصادی، نفر اول مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن و محمد محبوب، حافظ کل در این محفل به تلاوت می‌پردازند.

تدینی با اشاره به اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری و ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان به صورت همزمان از 22 اسفندماه سال گذشته تا 23 فروردیند‌ماه جاری در 425 بقعه متبرکه گیلان در حال برگزاری است، گفت: 40 مبلغ اعزامی و 350 بومی مبلغ در برگزاری این دو طرح با اوقاف گیلان همکاری می‌کنند.

مدیرکل اوقاف گیلان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان ۷۲ محفل انس با قرآن کریم و ۱۹ جلسه ترتیل‌خوانی با حضور قاریان بین‌المللی، کشوری و استانی در بقاع شاخص مجری طرح در استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha