محفل انس با قرآن ایتام و محسنین در رشت برگزار شد
کد خبر: 4209351
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶

محفل انس با قرآن ایتام و محسنین در رشت برگزار شد

محفل انس با قرآن و ضیافت افطار ویژه فرزندان ایتام و محسنین شامگاه ۱۹ فروردین‌ماه همزمان با بیست‌وهفتمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان و سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولان در حسینیه شاهد و ایثار رشت برگزار شد.

محفل انس با قرآن فرزندان ایتام و محسنین در رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، محفل انس با قرآن و ضیافت افطار ویژه فرزندان ایتام و محسنین شامگاه 19 فروردین‌ماه همزمان با بیست‌وهفتمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان و سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولان در حسینیه شاهد و ایثار رشت به همت کمیته امداد حضرت امام(ره)، اوقاف و امور خیریه، بنیاد شهید و استانداری گیلان برگزار شد.
 
اسدالله عباسی، استاندار گیلان در این مراسم با بیان اینکه توجه به آیات قرآن کریم منجر به آرامش در زندگی دنیوی و اخروی انسان می‌شود، اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که در ماه رمضان ماه نزول قرآن توفیق پیدا کردیم در جمع کودکان، قاریان و این محفل قرآنی حضور پیدا کنیم.
 
وی با تأکید بر لزوم توجه به آیات قرآن کریم در زندگی مادی و دنیوی افراد و به‌ویژه مسئولان افزود: قطعاً خداوند پاداش روزه‌داری و شب زنده‌داری و عزاداری شب‌های قدر را به ملت شریف ایران خواهد داد.
 
نماینده عالی دولت در گیلان وجود حافظان و قاریان قرآن را هدیه پرودگار به جمهوری اسلامی و جهان اسلام دانست و گفت: نوجوانان و جوانان که با قرآن ارتباط قلبی گرفته و قاری و یا حافظ قرآن هستند برکات الهی برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند که کشور را از بسیاری از توطئه‌ها در امان نگه خواهند داشت.
 
عباسی با بیان اینکه قرآن حیات دنیا و آخرت برای بشریت است، اظهار کرد: قرآن بدون شک حیات جاویدان است و هر آنچه ما انسان به آن نیاز داریم در آیات قرآن کریم آمده است لذا امیدوارم همگان پیرو مسیر قرآن و شهدا باشیم. همگان باید با قرآن کریم زندگی کنیم، مرگمان با قرآن باشد و با این کلام الهی محشور شویم.
انتهای پیام
captcha