معرفی برگزیدگان مسابقات قرآنی مسجد حکم‌آباد تبریز
کد خبر: 4209689
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

معرفی برگزیدگان مسابقات قرآنی مسجد حکم‌آباد تبریز

مراسم اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم مسجدجامع حکم‌آباد تبریز شامگاه، 20 فروردین با حضور مسئولانی استانی و شهری و معرفی نفرات برتر برگزار شد.

مسابقات قرآن، مسجد حکم‌آباد تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مراسم اختتامیه بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم مسجدجامع حکم‌آباد تبریز شامگاه، 20 فروردین ماه با حضور مسئولان استانی و شهری در محل مسجد حکم‌آباد برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

براساس رأی هیئت داوران نفرات اول تا سوم رشته قرائت آزاد، بالای ۱۶ سال به ترتیب «امیرحسین ظهیری»، «سعید جباری» و «سجاد امینی» بوده‌اند و همچنین در رشته قرائت تقلیدی، بالای 16 سال «حسین محمودی»، «رضا عبدی» «هادی سخندان» و مقطع زیر ۱۶ سال نیز «امیرحسین تاروردی‌پور»، «سید علی اکبر نافع» و «میثم اسدپور» به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ، در بخش حفظ کل قرآن کریم «محمد شادور»، «سینا کاظمیان» و «حجت‌الاسلام کریم جعفرنژاد» به ترتیب نفرات اول تا سوم را از آن خود کردند؛ همچنین در رشته حفظ، جزء ٢۰ «سید حسین مقدم سادات»، «سجاد دنیایی» و «ابوالفضل فرمانی زاد» به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

در رشته ۱۰ جزء «علیرضا عبداله‌زاده»، «محمدحسین رضایی» و «علی چاراستاد» به ترتیب نفرات اول تا سوم را به خود اختصاص داده و در رشته مفاهیم، مقطع بالای۱۶سال «سالار اکبرزاده»، «حسین عابدی» و «میلاد رنجبریه» و «حجت الاسلام کریم جعفرنژاد» به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در رشته مفاهیم، مقطع زیر ۱۶ سال نیز « امیرهانی طرزمی» و «محمد حسن رسولی» و «امیر مهدی ذوقی» به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

انتهای پیام
captcha