جبهه‌های مقاومت تا زمان مهار وحشیگری صهیونیست‌ها متوقف نخواهند شد
کد خبر: 4210021
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
شیخ یزبک:

جبهه‌های مقاومت تا زمان مهار وحشیگری صهیونیست‌ها متوقف نخواهند شد

رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تأکید کرد: مقاومت، پروژه ملتی است که ذلت و خواری، تسلیم و پیروی کورکورانه از قدرت‌های متجاوز و استعماری را نمی‌پذیرد و جبهه‌های مقاومت تا زمانی که وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی مهار نشود، متوقف نخواهند شد.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، شیخ محمد یزبک، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تأکید کرد: پروژه مقاومت، پروژه ملتی است که ذلت و خواری، تسلیم و پیروی کورکورانه از قدرت‌های متجاوز و استعماری را نمی‌پذیرد. قدرت‌های متجاوزی که با جنبش صهیونیسم برای ایجاد یک دولت یهودی اروپایی در جهان عرب و در سرزمین فلسطین، قلب امت اسلامی، توافق کردند، بنابراین «اسرائیل» ارتشی بود که دارای یک دولت بود و خودش دولت و ملت نداشت؛ اسرائیل یک رژیم غاصب و یک غده سرطانی است که امت اسلامی را نشانه گرفته است.
 
شیخ یزبک در خطبه‌های نماز جمعه که در حرم سیده خوله (سلام الله علیها) در شهر بعلبک ایراد کرد، گفت: عملیات طوفان الاقصی جعلی بودن تمدن نژادپرستانه غرب را آشکار کرد که انسان را به عنوان یک انسان نمی‌بیند، بلکه آن را همچون حیوانات می‌بیند و غزه با قتل عام مردم و گرسنگی دادن به آنها صحنه نمایشی برای وحشیگری این تمدن جعلی است. اما عزم ملت مقاوم و قهرمان این سرزمین تنها با شهادت و پیروزی گرامی داشته می‌شود، خدشه‌دار نمی‌شود و شهادت فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، در روز عید فطر اوضاع را تغییر نخواهد داد، بلکه خونی به خون‌های پاک برای رسیدن به پیروزی اضافه می‌شود.
 
رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان ادامه داد: مقاومتی که رهبران، علما و فرزندان این سرزمین انجام می‌دهند، جز با پیروزی و ریشه‌کن کردن این غده سرطانی نخواهد بود و غزه هیچ‌گاه تنها نیست بلکه تمام جبهه‌های مقاومت با او همراه هستند و تا زمانی که وحشیگری صهیونیسم آمریکایی و غربی و دست‌نشانده‌های آنها در منطقه نابود نشوند، به مقاومت خود ادامه خواهند داد.
 
وی در پایان تأکید کرد: مقاومت اسلامی در لبنان بر وحدت ملی و همزیستی تأکید دارد، همچنان که دغدغه آن حاکمیت و استقلال ملی همراه با مقابله با دشمن صهیونیستی است که وطن و حاکمیت آن را تهدید می‌کند.
انتهای پیام
captcha