تخصیص ۹۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های اولویت‌دار در سمنان
کد خبر: 4210854
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
در دومین سفر رئیس‌جمهور به سمنان

تخصیص ۹۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های اولویت‌دار در سمنان

استاندار سمنان با بیان اینکه برای طرح‌های اولویت‌دار در دومین سفر رئیس‌جمهور به این استان ۹۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است، گفت: تخصیص ۷۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آن در مصوبات اولیه است.

جلسه شورای اداری شاهرودبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان، 28 فروردین‌ماه در جلسه شورای اداری شاهرود در خصوص سفر حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی به استان سمنان اظهار کرد: در سفر اول رئیس‌جمهور به استان برای ۴۶۷ پروژه اعتبار تخصیص داده شد که در این راستا از این تعداد ۲۱۱ طرح افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

وی با بیان اینکه ۲۵۶ طرح دیگر در دست اجرا قرار دارد، گفت: برای دور دوم سفر نیز طرح‌های اولویت‌دار با پیشرفت فیزیکی بالا برای تخصیص اعتبار پیشنهاد داده شدند.

استاندار سمنان ادامه داد: برای طرح‌های اولویت‌دار در دور دوم سفر ۹۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است، اظهار کرد: تخصیص ۷۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آن در مصوبات اولیه است.

هاشمی با بیان اینکه سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان سمنان، اولین سفر طی سال ۱۴۰۳ است، متذکر شد: از این‌رو صحبت‌های ایشان در دو شهر شاهرود و سمنان مورد توجه رسانه‌های خارجی و داخلی خواهد بود.

به گفته این مقام عالی استان جشن راه‌اندازی واحدهای راکد و جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت با حضور رئیس‌جمهور برنامه‌ریزی شده است.

یادآور می‌شود در دور اول سفر رئیس جمهور به استان سمنان ۱۴۵ مصوبه تصویب و برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی ۱۱۲ هزار و ۶۵۹ میلیارد ریال اختصاص یافت.

انتهای پیام
captcha