به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس لرستان، علیرضا راشکی، معاون برنامهریزی و توسعه مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز کشور، امروز ۱۳ مهرماه در بازدید از روند اجرایی و ساماندهی مدارس کانکسی منطقه هومیان شهرستان کوهدشت گفت: ۱۰۰ مدرسه کانکسی لرستان ساماندهی و برچیده میشود.
وی با اشاره به مناطق سختگذر منطقه هومیان افزود: باید مدارسی در شأن دانشآموزان ساخته شود تا شرایط تحصیل برابر با عدالت آموزشی فراهم شود.
راشکی ادامه داد: در گامهای بعدی ساماندهی مدارس سنگی در دستور کار است، چون ایجاد شرایط رقابت برابر در سراسر کشور امری ضروری است.
یادآور میشود، 360 هزار دانشآموز در بیش از چهار هزار و ۵۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل میکنند.
انتهای پیام