کد خبر: 4259180
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰

۳۰ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس روابط‌ عمومی ایران

پژوهشگران، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی و ارتباطات و سایر علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را حداکثر تا ۳۰ دی ماه به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند. 

30 دی‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایرانبه گزارش ایکنا؛ «بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران» هفته اول اسفند ۱۴۰۳ در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد، موضوع اصلی این کنفرانس «شخصی‌سازی در روابط‌عمومی: کلید ارتباط مؤثر در دنیای هوش مصنوعی» است و به بررسی ابعاد مختلف شخصی‌سازی در روابط‌عمومی و ارائه راهکار‌های نوین برای ایجاد ارتباطات موثرتر می‌پردازد.
 
پژوهشگران، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی و ارتباطات و سایر علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را حداکثر تا ۳۰ دی ۱۴۰۳ به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند. 
 
در دنیایی که اطلاعات به‌سرعت در حال گسترش است، ارتباطات شخصی‌سازی شده به‌عنوان یک ابزار قدرتمند برای جلب‌توجه مخاطبان و ایجاد تعاملات معنی‌دار شناخته می‌شود. این کنفرانس فرصتی است برای متخصصان، پژوهشگران و دانشجویان رشته روابط‌عمومی تا آخرین دستاورد‌های علمی در این حوزه را تبادل کرده و به شبکه‌سازی با همتایان خود بپردازند.
 
شرکت در این کنفرانس این امکان را می‌دهد تا با آخرین روند‌ها و نوآوری‌های حوزه شخصی‌سازی در روابط‌عمومی آشنا شوند، دانش و مهارت‌های خود را ارتقا دهند و ارتباطات موثری با سایر متخصصان برقرار کنند. همچنین، حضور مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی شرکت‌ها و سازمان‌ها در این کنفرانس و کارگاه‌های جانبی مرتبط با موضوعات آن، فرصت مناسبی برای تبادل‌نظر و ارتقای استراتژی‌های روابط‌عمومی را فراهم می‌آورد.
 
همزمان با کنفرانس و ارائه سخنرانی‌ها، کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود که به شرکت‌کنندگان مهارت‌ها و دانش لازم برای اجرای موفقیت‌آمیز استراتژی‌های روابط‌عمومی شخصی‌سازی‌شده را آموزش می‌دهد. شرکت‌کنندگان در کنفرانس و کارگاه آموزشی، گواهینامه‌ای با امضای مشترک انجمن متخصصان روابط‌ عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی دریافت خواهند کرد.
 
همزمان با این کنفرانس، چهارمین جشنواره مردم‌داری ایران با هدف تجلیل از خدمات و دستاورد‌های برجسته مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی برگزار می‌شود. این جشنواره بر شناسایی بهترین عملکردها، الگوسازی و تقویت حرفه‌ای‌گری تمرکز دارد. در واقع این جشنواره در سه بخش مدال‌های روابط‌عمومی ایران و تجلیل از مدیران و کارشناسان برجسته با مدال‌هایی نظیر مدال ملی مردم‌داری و روابط‌عمومی خلاق، نشان‌های عالی روابط‌عمومی: شناسایی استعداد‌های نوآور در مدیریت بحران، مسئولیت اجتماعی، کمپین‌های تبلیغاتی و جوایز ویژه روابط‌عمومی: ارزیابی دستاورد‌های خاص در پژوهش، مدیریت تبلیغات، ارتباطات آنلاین برگزار خواهد شد.
 
برای ثبت‌نام و شرکت در کنفرانس و جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی www.kpri.ir مراجعه کنید. همچنین، می‌توانید از طریق ایمیل info@kpri.ir یا شماره‌ ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱) با دبیرخانه تماس گیرید.
انتهای پیام
captcha