مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس از پخش زنده مراسم احیای سومین شب از لیالی قدر از این شبکه استانی خلیج فارس خبر داد.
به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، محسن رئیسی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: مراسم احیای سومین شب از لیالی قدر، ساعت ۲۳ از مسجد جامع و آستان مقدس امامزاده سیدمظفر بندرعباس و گلزار شهدای بندرعباس از سیمای خلیج فارس به روی آنتن میرود.
وی بیان کرد: ویژهبرنامه اوج بندگی نیز در شبهای قدر از ساعت ۲۳ تا ۲ بامداد از صدای مرکز خلیج فارس پخش میشود.
انتهای پیام