به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان(واس)، این مرکز بهصورت شبانهروزی و به بیش از ۱۱ زبان به حجاج از ملیتهای گوناگون خدمات ارائه میدهد.
خدمات این مرکز متنوع بوده و شامل پاسخگویی به پرسشهای عمومی، دریافت گزارشها، ثبت پیشنهادها و رسیدگی به شکایات مربوط به جنبههای مختلف خدمات حج از جمله حملونقل، اسکان و تغذیه است.
وزارت حج و عمره عربستان، شش زبان اصلی را برای ارائه روزانه خدمات اختصاص داده است تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات و پشتیبانی به گستردهترین طیف از تماسگیرندگان میرسد.
مرکز پاسخگوی چندزبانه (۱۹۶۶) با بهرهگیری از تنوع زبانی، یکپارچگی کانالهای ارتباطی و کارآمدی سامانهها و نیروهای انسانی با هدف افزایش کارآمدی خدمات و تسهیل سفر حجاج مطابق با بالاترین استانداردهای کیفیت و اطمینان راهاندازی شده است.
انتهای پیام