به دنبال صدور پیام رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در تشکر از مواجهه بینظیر ملت قهرمان و رزمندگان غیور نیروهای مسلح در تجاوز ناجوانمردانه دشمن صهیونی پیامی صادر کرد. 
به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاعرسانی ارتش، امیر سرلشکر امیر حاتمی به دنبال صدور پیام رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا در تشکر از مواجهه بینظیر ملت قهرمان و رزمندگان غیور نیروهای مسلح در تجاوز ناجوانمردانه دشمن صهیونی در پیامی یادآور شد: پیروزی بر رژیم غاصب صهیونی و دولت جنایتکار آمریکا را در این جنگ تحمیلی به محضر شریف شما تبریک عرض میکنم.
وی افزود: مستحضرید این جنایتکاران با رویای به تسلیم کشاندن ملت بزرگ و اصیل ایران به کشور عزیزمان هجوم آوردند غافل از اینکه شکوه ایستادگی و یکپارچگی ملت، جانفشانی و ایثار تک تک فرزندان شما در نیروهای مسلح با رزم مردانهشان این تفکر باطل را با سرعت نقش بر آب کرد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: فرزندانتان در ارتش سلحشور و سپاه جان برکف در ایامی که باید به شادکامی و شادباش اعیاد خجسته میگذشت، درگیر جنگ تحمیلی از سوی نابخردان غاصب و خبیث صهیونی شدند و جانشان را فدای ولینعمتان خود کردند.
سرلشکر حاتمی اظهار کرد: در این نبرد یک سو، تمام جبهه الحاد قرار داشت که امنیت، آرامش و دستاوردهای ملت نجیب را هدف گرفته، منازل شما و سنگرهای فرزندان سربازتان را آماج حملات ناجوانمردانه خود قرار داده بود و در سوی دیگر، صفآرایی تمام جبهه ایمان و ارکان اقتدار ملت تاریخساز با فرهنگ و تمدنی هزاران ساله.
وی در این پیام تصریح کرد: اما در این کارزار تحمیلی، آنچه چشمنواز و زیبنده شما مردم نستوه بود، یکپارچگی، انسجام و استقامتِ نشأت گرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی و سلسله پاک امامت و ولایت و طلایهداری ولی امرمسلمین، امام خامنهای عزیز در مقابله با تجاوز آشکار دشمن شرور بود تا رزمندگان میدان جنگ تحمیلی، خرسند از بصیرت و صبوری ملت و دلگرم به بدرقه دعای امت و متصف به پشتیبانی بینظیر، فوجی از موشکها و پهپادها را بر سر دشمن شرور فرود آورند.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مردم شریف، نشان زرین ایثار و شجاعت، شایسته شما ملت میهن دوست و محتشم است که توطئه و فتنه دشمن را هوشمندانه در هم شکستید، دوشادوش رزمندگان و فرزندان سربازتان ایستادید، مجروح و شهید دادید و فریاد خشمتان را همچون سجیلهای مرگ آفرین، بر سر دشمن کوفتید.
سرلشکر حاتمی افزود: در این مصاف نابرابرِ حق در مقابل رژیم متجاوز و باطل صهیونی که با حمایت همه جانبه استکبار قد علم کرده بود، همرزمان شجاعم در ارتش جمهوری اسلامی ایران طی ۱۲ روز نبرد مقتدرانه که تکریم ایران و ایرانی را در جهان برانگیخت، در وحدت و انسجامی بینظیر با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حافظان امنیت در فرماندهی کل انتظامی و پشتیبانی متخصصان و دانشمندان ارجمند وزارت دفاع، در اقداماتی هم افزا در حوزه پدافند و آفند، تمام قامت و سربلند، تحت هدایتِ فرماندهی فرمانده معظمکلقوا ایستادند و خون پاک و جراحت بدنشان، گواه تحقق شعار ارتش فدای ملت شد.
وی در این پیام یادآور شد: آحاد فرماندهان و رزمندگان ارتش میدانند دفاع همچنان باقی است و برای مأموریت مقدس صیانت از استقلال و تمامیت ارضی و اهتزاز پرچم عزت و اقتدار که امانت شهیدان والامقام ایران سربلند اسلامی است، با حفظ روحیه رزم، چون کوهی استوار و پولادین در مقابل هرگونه تجاوز و تعدی به این آب و خاک مقدس قاطعانه و شجاعانه خواهیم ایستاد و با عنایت خداوند متعال مستظهر به پشتیبانی شما ملت شریف بر دشمن زبون پیروز خواهیم شد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی آورده است: یاد شهیدان والامقام و جانبازان این نبرد از سرداران، امیران و دانشمندان پرافتخار، افسران و درجهداران غیور تا سربازان شریف در اقصی نقاط میهن اسلامی را گرامی میدارم، صبر و همراهی خانوادههای معظم شهیدان والامقام را ارج مینهم و برای شفای عاجل مجروحان دعا و تلاش میکنم.
سرلشکر حاتمی ادامه داد: دست قدرتمند یکایک همرزمانم در پدافند شجاع، نیروی زمینی مقتدر، نیروی هوایی قهرمان و نیروی دریایی راهبردی را میفشارم و اطمینان میدهم دلاوران ارتش قدرتمند بر عهد ناگسستنی خود در دفاع از دین و میهن، استوارتر از گذشته آماده جانفشانی برای عزت شما مردمان بینظیرند.
وی در این پیام افزود: از هدایتها و تلاشهای خالصانه همرزمان فکورم در ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) صمیمانه سپاسگزارم و از خدای متعال اجر مجاهدتهای بینظیر مدافعان ایران سربلند اسلامی را در مسیر متعالی دفاع از آرمانها و وطن عزیزم ایران، خواهانم.
انتهای پیام