پویش ملی «مهر علوی» با اجرای طرح «لبخند مهر» و توزیع ۱۴ هزار بسته نوشتافزار و لوازمالتحریر از سوی بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان، همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان آغاز شد. 
به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابطعمومی بنیاد علوی هرمزگان، علی غلامشاهی، مجری بنیاد علوی در استان هرمزگان، گفت: در قالب پویش مهر علوی، ۱۴ هزار بسته نوشتافزار ویژه دانشآموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه در مناطق محروم استان توزیع شده است.
وی افزود: از مجموع این بستهها، ۱۲ هزار بسته بهصورت کاملاً رایگان و ۲ هزار بسته با مشارکت گروههای جهادی و خیریهها تهیه و توزیع شده است.
بنابر اعلام بنیاد علوی، هر بسته شامل ۲۰ قلم نوشتافزار و لوازمالتحریر بوده و ارزش مجموع این بستهها بالغ بر ۸ میلیارد تومان برآورد شده است.
مراسم آغاز این پویش در مرکز استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. از جمله حاضران در این مراسم میتوان به مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان، معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، نمایندگان بنیاد برکت، بسیج سازندگی، بهزیستی، تسهیلگران جهادی بنیاد علوی شهرستان بندرعباس، رؤسای نواحی آموزش و پرورش شهرستان بندرعباس و جمعی از دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای هدف بنیاد علوی اشاره کرد.
انتهای پیام