ادارهکل کتابخانههای عمومی هرمزگان در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و حمایت از بانوان در مسیر بازتوانی، مجموعهای از کتابها را به کمپ ترک اعتیاد بانوان «برکه برهان آفرینش» اهدا کرد. 
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ادارهکل کتابخانههای عمومی هرمزگان، انوشیروان پیشدار، مدیرکل کتابخانههای عمومی هرمزگان، هفتم دیماه به همراه محدثه درویشی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان، با حضور در کمپ ترک اعتیاد بانوان «برکه برهان آفرینش»، ضمن بازدید از روند درمان و توانبخشی، مجموعهای از کتابها را به این مرکز اهدا کردند تا دسترسی بانوان به منابع فرهنگی و آموزشی تسهیل شود.
در این بازدید، مسئولان ضمن آشنایی با روند خدمات درمانی و حمایتی این کمپ، با بانوان مراجعهکننده به کمپ گفتوگو و از نزدیک با دغدغهها و نیازهای آنان آشنا شدند.
مدیرکل کتابخانههای عمومی هرمزگان با اهدای مجموعهای از کتابهای متنوع به این مرکز، تلاش کرد دسترسی بانوان به منابع فرهنگی و آموزشی را تسهیل کند و فضایی برای رشد و ارتقای مهارتهای شخصی آنان فراهم آورد.
پیشدار در جریان این بازدید با تأکید بر اهمیت فرهنگسازی و ترویج مطالعه در تمامی اقشار جامعه گفت: ارتباط با مراکز توانبخشی و حمایت از فعالیتهای فرهنگی و آموزشی بانوان، گامی مؤثر در توانمندسازی و بازگشت آنان به جامعه است.
درویشی نیز ضمن قدردانی از همکاری ادارهکل کتابخانههای عمومی هرمزگان، بر لزوم تقویت برنامههای کتابخوانی و فرهنگی ویژه بانوان در کمپها و مراکز مشابه تأکید کرد.
این بازدید بخشی از برنامههای مشترک دستگاههای فرهنگی و اجتماعی استان هرمزگان در راستای ارتقای سلامت روان و ترویج فرهنگ مطالعه در میان بانوان بوده است.
انتهای پیام