به گزارش ایکنا از خوزستان، بیستویکمین جشنوارههای قطبی قرآن، عترت و نماز دانشآموزان خوزستان از هفته گذشته آغاز شد. نخستین قطب برگزارکننده این جشنواره، شهرستان مسجد سلیمان بود که ۲۰ و ۲۱ میزبان پسران و ۲۳ و ۲۴ میزبان دختران بود.
دانشآموزان شهرستانهای ایذه، شوشتر، باغملک، صیدون، اندیمشک، دزفول، الوار گرمسیری، سردشت، گتوند، دزپارت، اندیکا، عشایر و لالی در مسابقات این قطب حضور داشتند.
نتایج این مسابقات در لینکهای زیر قابل مشاهده است؛
دانلود نتایج مسابقات دانشآموزان پسر
دانلود نتایج مسابقات دانشآموزان دختر
یادآور میشود، جشنواره قطب دو به میزبانی بندر امام خمینی(ره) از ۲۳ بهمن آغاز شد و تا ۲۶ بهمن ادامه خواهد داشت.
مسابقات قطب یک نیز به میزبانی شهرستان کارون از ۲۵ تا ۲۸ بهمنماه برگزار میشود. برگزیدگان این جشنوارهها در مرحله نخبگانی که اردیبهشتماه سال آینده به میزبانی شهرستان ایذه برگزار میشود، با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
انتهای پیام