کد خبر: 4339047
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۳:۰۰

نحوه فعالیت ادارات استان یزد اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با تسلیت شهادت قائد عظیم‌الشأن امت اسلام، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، جزئیات دورکاری و حضور کارکنان در ادارات استان را اعلام کرد.

نحوه فعالیت ادارات استان یزد اعلام شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با استناد به بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری، نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان را از روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه تا اطلاع ثانوی تشریح کرد.

 وی با اشاره به لزوم تداوم خدمات‌رسانی، اعلام کرد: در این بازه زمانی ۲۰ درصد از کارمندان که توسط مدیر دستگاه تعیین می‌شود با رعایت مسائل ایمنی و امنیتی در محل کار حضور یابند و مابقی نیروها فعالیت خود را به صورت دورکاری انجام خواهند داد.

شاه‌حسینی افزود: تمامی بانوان شاغل در ادارات استان مشمول قانون دورکاری شده و وظایف خود را از منزل پیگیری می‌کنند. 

وی بر ضرورت مدیریت مستقیم امور تصریح کرد و افزود: مدیران و روسای ادارات با رعایت مسایل ایمنی و امنیتی، پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های شهروندان باشند.

 معاون استاندار یزد بیان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی از این قاعده مستثنی بوده و مطابق روال قبلی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

شاه‌حسینی گفت: خدمات بانکی ضروری نیز تنها از طریق شعب منتخب کشیک و با لحاظ کردن همین حساسیت‌های امنیتی به مردم ارائه خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha