به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار کرمانشاه و جمعی دیگر از اعضای این کمیسیون، امروز 19 اسفند با حضور در مرزهای مشترک استان کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق، از نزدیک وضعیت امنیت نقاط صفر مرزی و آمادگی نیروهای مدافع امنیت را مورد بررسی قرار دادند.
عزیزی در این بازدید با اشاره به رصد میدانی وضعیت منطقه، خطاب به دشمنان ملت ایران، هشدار داد: دشمن آمریکایی و صهیونیستی بدانند نیروهای مسلح ما منتظر یک اقدام و یک اشتباه محاسباتی آنها هستند. همه فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولین امنیتساز در این منطقه برای رویارویی با مزدوران آمریکایی لحظهشماری میکنند.
وی تأکید کرد: هرگونه اشتباه محاسباتی دشمنان آمریکایی و صهیونیستی با پاسخ قاطع نیروهای مسلح آماده کشورمان مواجه خواهد شد.
عزیزی با تأکید بر آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه پاسداران، فراجا، بسیج و دستگاههای امنیتی، تصریح کرد: این نیروها برای دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی در اوج آمادگی و هوشیاری و هماهنگی کمنظیر به سر میبرند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس هدف از سفر خود را بررسی گزارشهایی مبنی بر وجود مشکلات در استانهای غربی و شمال غرب بیان کرد و گفت: برخی گزارشها به دستگاهها منعکس میشد که غرب و شمال غرب با مشکلاتی روبهروست؛ این ما را واداشت که بیاییم بررسی کنیم. آنچه که ما واقعاً در این استان دیدیم، امید، زندگی عادی، ایستادگی و وحدت و انسجام است.
وی افزود: ملت عزیز ما مطمئن باشند و این باور را داشته باشند و شک نکنند که امنیت در سراسر استانهای میانی، غربی و شمال غرب کاملاً برقرار است و هرجایی که آمریکاییها یا برخی از مزدوران داخلی ادعای ناامنی کردند، ادعاهایی پوچ، باطل و بیاساس است.
عزیزی، از عملکرد مسئولان و مجموعه مدیریتی استانی تقدیر کرد و افزود: از مسئولان خوب و پرتلاش استان کرمانشاه تشکر کنم که بسیار خوب استان را مدیریت کردند و همه در کنار هم دارند فرصتهای خوبی را برای خدمت به مردم فراهم میکنند.
این نماینده مجلس با اشاره به حضور میدانی خود در کنار رئیس و اعضای شورای تأمین استان کرمانشاه و مشاهده شرایط عادی زندگی مردم، بر ادامه همکاری مجلس، دولت و شورای امنیت کشور برای حفظ دستاوردهای امنیتی و خدمترسانی به مردم تأکید کرد.
انتهای پیام