کد خبر: 4339868
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۱:۴۸
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در نقطه صفر مرزی:

امنیت مرزهای غربی کشور در بهترین وضعیت ممکن است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور در نقطه صفر مرزی استان کرمانشاه با اقلیم کردستان عراق، از امنیت کامل و زندگی عادی مرزنشینان در مرزهای غربی خبر داد.

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلسبه گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار کرمانشاه و جمعی دیگر از اعضای این کمیسیون، امروز 19 اسفند با حضور در مرزهای مشترک استان کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق، از نزدیک وضعیت امنیت نقاط صفر مرزی و آمادگی نیروهای مدافع امنیت را مورد بررسی قرار دادند.

عزیزی در این بازدید با اشاره به رصد میدانی وضعیت منطقه، خطاب به دشمنان ملت ایران، هشدار داد: دشمن آمریکایی و صهیونیستی بدانند نیروهای مسلح ما منتظر یک اقدام و یک اشتباه محاسباتی آن‌ها هستند. همه فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولین امنیت‌ساز در این منطقه برای رویارویی با مزدوران آمریکایی لحظه‌شماری می‌کنند.

وی تأکید کرد: هرگونه اشتباه محاسباتی دشمنان آمریکایی و صهیونیستی با پاسخ قاطع نیروهای مسلح آماده کشورمان مواجه خواهد شد.

عزیزی با تأکید بر آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه پاسداران، فراجا، بسیج و دستگاه‌های امنیتی، تصریح کرد: این نیروها برای دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی در اوج آمادگی و هوشیاری و هماهنگی کم‌نظیر به سر می‌برند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس هدف از سفر خود را بررسی گزارش‌هایی مبنی بر وجود مشکلات در استان‌های غربی و شمال غرب بیان کرد و گفت: برخی گزارش‌ها به دستگاه‌ها منعکس می‌شد که غرب و شمال غرب با مشکلاتی روبه‌روست؛ این ما را واداشت که بیاییم بررسی کنیم. آنچه که ما واقعاً در این استان دیدیم، امید، زندگی عادی، ایستادگی و وحدت و انسجام است.

وی افزود: ملت عزیز ما مطمئن باشند و این باور را داشته باشند و شک نکنند که امنیت در سراسر استان‌های میانی، غربی و شمال غرب کاملاً برقرار است و هرجایی که آمریکایی‌ها یا برخی از مزدوران داخلی ادعای ناامنی کردند، ادعاهایی پوچ، باطل و بی‌اساس است.

عزیزی، از عملکرد مسئولان و مجموعه مدیریتی استانی تقدیر کرد و افزود: از مسئولان خوب و پرتلاش استان کرمانشاه تشکر کنم که بسیار خوب استان را مدیریت کردند و همه در کنار هم دارند فرصت‌های خوبی را برای خدمت به مردم فراهم می‌کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به حضور میدانی خود در کنار رئیس و اعضای شورای تأمین استان کرمانشاه و مشاهده شرایط عادی زندگی مردم، بر ادامه همکاری مجلس، دولت و شورای امنیت کشور برای حفظ دستاوردهای امنیتی و خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد.

انتهای پیام
خبرنگار:
محبوبه علی آقایی
دبیر:
معصومه امام وردی
captcha