استاندار تهران از واگذاری تشکیل پرونده خسارت مسکن در تهران به شهرداری خبر داد.
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران از واگذاری تشکیل پرونده خسارت مسکن در تهران به شهرداری خبر داد و گفت: ۱۲ هزار واحد مسکونی در استان تهران براثر جنگ آسیب جزئی و یا کلی دیدهاند.
وی افزود: این مسئولیت در شهر تهران برعهده شهرداری است و مردم میبایست برای تشکیل پرونده به نواحی شهرداری مراجعه کنند.
استاندار تهران درباره خودروهای آسیب دیده نیز بیان کرد: جبران خسارت این خودروها بر عهده بیمه مرکزی است که بیمه ایران به نمایندگی در استانها از جمله استان تهران این مسئولیت را برعهده گرفته است.
وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: مالکان خودروهای آسیب دیده برای تشکیل پرونده از طریق فرمانداریها اقدام کنند.
انتهای پیام