معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در پویش نهالکاری «سرو ایران» که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطرهٔ رهبر شهید انقلاب، شهدای جنگ رمضان و در آستانه روز جمهوری اسلامی ایران (۱۲ فروردین)، در منطقه «کوچک رهش» سنندج برگزار شد، حضور یافت. 
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیاکبر ورمقانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و فرماندار سنندج، مدیرکل پدافند غیرعامل، مدیرکل اداره استاندارد، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان (میزبان برنامه) و تعدادی از رؤسای ادارات شهرستان سنندج و سمنها با کاشت نهال در این پویش ملی مشارکت کردند.
پویش «سرو ایران» با الهام از جایگاه درخت سرو در فرهنگ ایرانی به عنوان نماد پایداری، سربلندی و آزادگی و همچنین جایگاه رفیع رهبر شهید انقلاب اسلامی، در کشور برگزار میشود.
یادآور میشود، این پویش با هدف تقویت فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی، توسعه پوشش گیاهی و ترویج مشارکت در حفظ محیطزیست، تلاش دارد اهمیت توجه به منابع طبیعی و توسعه فضای سبز را یادآور شود؛ کاشت نهال در قالب چنین برنامههایی نمادی از امید به آیندهای سرسبز و پایدار برای سرزمین ایران و نسلهای آینده به شمار میرود.
انتهای پیام