به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردبیل، فرزاد قلندری، فرماندار اردبیل ۲۳ اردیبهشتماه در جلسه بررسی مسائل و مطالبات بازنشستگان شهرستان اردبیل اظهار کرد: در راستای توجه به مطالبات و نیازهای بازنشستگان با هدف بهبود خدمات رفاهی به این قشر فرهیخته و اثرگذار جامعه، عملیات اجرایی پروژه خانه امید بازنشستگان در اردبیل تسهیل میشود.
وی با تأکید بر اینکه بازنشستگان از سرمایههای ارزشمند اجتماعی و فرهنگی کشور به شمار میروند، افزود: ایجاد فضایی مناسب برای ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و رفاهی به این قشر، از جمله مطالبات جدی آنان بوده و اجرای این پروژه میتواند بخشی از نیازهای اساسی بازنشستگان را پاسخ دهد.
قلندری تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح از طریق فرمانداری اردبیل تأمین شده و این موضوع زمینهساز آغاز یک مرکز مناسب برای فعالیتها و برنامههای متنوع فرهنگی، اجتماعی و رفاهی بازنشستگان خواهد بود.
فرماندار اردبیل همچنین با اشاره به ضرورت رسیدگی به مسائل درمانی و بیمهای بازنشستگان، بر بررسی آخرین وضعیت این قشر بهویژه در حوزه خدمات درمانی، بیمه تکمیلی و سایر مطالبات رفاهی تأکید کرد و گفت: دستگاههای ذیربط باید با جدیت پیگیریهای لازم را برای رفع مشکلات موجود و بهبود کیفیت خدماترسانی انجام دهند.
وی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد دستگاههای مسئول، ضمن هماهنگی و همکاری لازم، برای رفع دغدغههای بازنشستگان شهرستان اردبیل بهویژه در حوزه درمان و بیمه تکمیلی اقدامات عملی و مؤثری انجام دهند.
انتهای پیام