کد خبر: 4354184
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۱:۴۷

بسیج دستگاه‌های اجرایی سمنان در برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت

فرماندار سمنان با تأکید بر لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و تشکل‌های مردمی برای میزبانی مطلوب از جشن‌های عید قربان تا غدیر، از اجرای ویژه‌برنامه‌های «شب‌های اقتدار» و پیش‌بینی تمهیدات ترافیکی و خدماتی برای حضور گسترده مردم در این برنامه‌ها خبر داد.

مهدی صمیمیان فرماندار سمنان
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، مهدی صمیمیان، فرماندار سمنان، سوم خردادماه در جلسه کارگروه برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت با تأکید بر استمرار هماهنگی‌های کشوری در اجرای برنامه‌ها گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند با تعامل حداکثری، بستر لازم را برای برگزاری کیفی و باشکوه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی فراهم کنند.
 
وی با اشاره به اهمیت مشارکت نهادهای مردمی در کنار دستگاه‌های دولتی ادامه داد: موفقیت در اجرای برنامه‌های مذهبی، در گرو همراهی تمامی بدنه مدیریتی و مجموعه‌های فرهنگی است؛ تعاملی که پیش از این نیز فضایی منسجم و موفق را برای برگزاری مراسم‌ شهرستان رقم زده بود.
 
فرماندار سمنان از تدارک برنامه‌های متنوع با حضور مهمانان و سخنرانان کشوری برای عید قربان و غدیر خبر داد و گفت: نقش‌آفرینی دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوزه‌های پشتیبانی و اجرایی، محور اصلی موفقیت این رویداد خواهد بود.
 
صمیمیان ضمن قدردانی از خیرین و دستگاه‌های مشارکت‌کننده در تأمین ملزومات و فضاسازی محیطی بیان کرد: بخشی از زیرساخت‌های لازم، از جمله تجهیزات فرهنگی و آماده‌سازی مسیرها، با مشارکت فعال دستگاه‌های اجرایی و حمایت خیرین تأمین شده است.
 
وی با تأکید بر لزوم ارتقای سطح ایمنی و نظم شهری در روزهای برگزاری مراسم یادآور شد: شهرداری، پلیس راهور، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امدادی شامل هلال‌ احمر، اورژانس و شرکت توزیع برق باید با هماهنگی کامل، ضمن مدیریت ترافیک و تأمین امنیت، خدمات‌رسانی بی‌وقفه‌ای به شهروندان داشته باشند.
 
فرماندار سمنان ضمن پیش‌بینی حضور پرشور مردم، بر ضرورت مدیریت بهینه جمعیت و استقرار موکب‌ها تأکید کرد و افزود: برگزاری باشکوه این دهه، نیازمند نظمی ساختارمند و تداوم مشارکت همگانی است تا در سایه همدلی دستگاه‌ها و مردم، مراسمی در شأن عید ولایت برگزار شود.
انتهای پیام
خبرنگار:
اعظم نظری
captcha