آیین تعزیه در حسینیه سوخته مرتضی علی (ع) بندرعباس
حسینیه مرتضیعلی در محله شمیلیها که در دیماه ۱۴۰۴ بر اثر حمله اغتشاشگران دچار آتشسوزی و تخریب شده بود، در دهه محرم با برپایی مجلس تعزیه، بار دیگر به کانون عزاداری و یادمان قیام عاشورا بدل شد. این مراسم با حضور پرشور مردم، برگزار شد.