به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه هرمزگان، چهل و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی، امروز ششم تیرماه در شهرستان بندرلنگه با حضور جمعی از متسابقان، حافظان، قاریان و فعالان قرآنی برگزار شد.
محمدعلی پویه، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور قرآنی هرمزگان با اشاره به اهمیت برگزاری این رقابتهای قرآنی، اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم فرصتی ارزشمند برای شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی و ترویج فرهنگ انس با کلام وحی در جامعه است.
وی افزود: استقبال خوب مردم و جامعه قرآنی شهرستان بندرلنگه از این دوره از مسابقات، نشاندهنده جایگاه ارزشمند قرآن در میان مردم این منطقه است و امیدواریم با حمایت و برنامهریزی مناسب، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر فعالیتهای قرآنی باشیم.
پویه ادامه داد: در این دوره از مسابقات، شرکتکنندگان در رشتههای مختلف به رقابت پرداختند و برگزیدگان هر رشته پس از داوری و اعلام نتایج، به مرحله استانی راه خواهند یافت.
وی، ضمن قدردانی از عوامل اجرایی، داوران و شرکتکنندگان، بر استمرار برنامههای قرآنی و حمایت از نخبگان این عرصه تأکید کرد.
انتهای پیام