كتاب «روش‌های حفظ قرآن» در تبريز منتشر شد
کد خبر: 952556
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۳
به تأليف محمدصادق زارعان؛

كتاب «روش‌های حفظ قرآن» در تبريز منتشر شد

كتاب «روش‌های حفظ قرآن» در قالب يك جلد تحليلی، اصلی و منطقی به تأليف و گردآوری محمدصادق زارعان، مرتل و حافظ بين‌المللی قرآن كريم منتشر شد.








گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: كتاب «روش‌های حفظ قرآن» در قالب يك جلد تحليلی، اصلی و منطقی به تأليف و گردآوری محمدصادق زارعان، مرتل و حافظ بين‌المللی قرآن كريم منتشر شد.


محمدصادق زارعان، مرتل و حافظ بين‌المللی قرآن كريم و از مربيان مؤسسه نور تبريز در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با بيان اين مطلب افزود: برای نخستين بار، كتاب «روش‌های حفظ قرآن» در قالب يك جلد تحليلی، اصلی و منطقی ويژه حفاظ منتشر شد.


اين مسئول ادامه داد: اين كتاب قرآنی در مورد روش‌های حفظ قرآن كريم است كه دارای دو بخش انگيزه حفظ، چرايی حفظ قرآن و چگونگی‌ حفظ آيات است.


زارعان در ادامه گفت: اين كتاب قرآنی پس از سال‌ها تحقيق و پژوهش تأليف شد كه به‌منظور برخی از دلايل اقدام به منتشر كردن مطالب اين كتاب كردم.


اين حافظ بين‌المللی اظهار كرد: هم‌اكنون از سوی سازمان دارالقرآن‌الكريم كشور چاپ و منتشر شده است كه اولين هدف بنده راهنمايی حفاظ و آموزش غيرحضوری آنان بوده است.


وی در ادامه تصريح كرد: حفاظی كه از اين كتاب قرآنی استفاده می‌كنند بدون بهره‌گرفتن از استاد حفظ می‌توانند آيات را با معنی و قواعد روخوانی قرآن آشنا شوند.


زارعان تأكيد كرد: اين كتاب قرآنی فعلا در قالب يك جلد منتشر شده است و در نظر دارم تا سال‌های آينده كتابی ديگر راجع به آيات مشابه قرآن كه مربوط به رمز و رموز آيات قرآن می‌شود، توليد و عرضه بازار كنم.


گفتنی است، محمدصادق زارعان اين قاری ممتاز متولد سال 1357 است و نفر اول مسابقات بين‌المللی قرآن در سال 82 در رشته حفظ كل است و رتبه سومی مسابقات قرآن در كشور اردن و مقام اول كشوری و از همه مهم‌تر توليد و عرضه تلاوت قرآن به‌صورت تصويری در بخش نونهالان را نيز در كارنامه خود دارد.

captcha