رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

برچسب ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

دهه شصتی‌های استان مرکزی در نوبت دریافت واکسن کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: افراد ۳۷ سال به بالا در استان مرکزی(متولدین ۱۳۶۳ به قبل) می‌توانند بعد از ثبت نام در سامانه سلامت جهت دریافت واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.
کد خبر: ۳۹۹۷۲۷۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۲