پیام رهبر معظم انقلاب نقطه عطفی در نگرش صحیح به احکام اسلام خواهد بود
کد خبر: 2766629
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
بیانیه کمسیون فرهنگی؛

پیام رهبر معظم انقلاب نقطه عطفی در نگرش صحیح به احکام اسلام خواهد بود

گروه سیاسی: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای در خصوص پیام اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اعلام کرد: بی‌شک، این پیام نقطه عطفی در نگرش صحیح به احکام مترقی اسلام عزیز خواهد بود و رسوایی دشمنان اسلام را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) متن بیانیه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

پیام روشنگرانه و پدرانه ولی امر مسلمین جهان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، گذشته از آن که نگاه بصیر و ژرف اندیش آن بزرگوار الهی را در دفاع از کیان اسلام و مسلمین ثابت کرد، گویای دلسوزی و لطف پدرانه آن عزیز به نسل جوان و نوجوان بود.

در این روزها که دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن به سرکردگی آمریکای جلاد و زورگو و رژیم کودک کش صهیونیستی و اذناب آنان، به روش‌های گوناگون از طریق رسانه‌های خود فروخته و نیز راه‌اندازی و حمایت همه جانبه از جریان تکفیری، در پی بد نام کردن اسلام و آموزه‌های نورانی قرآن کریم است،‌ این پیام بصیرت افزا، موج امید را با نگاهی مثبت به دین مبین و متعالی اسلام در دل‌ها بذرافشانی خواهد کرد، به ویژه آن که حضرت ایشان همه را به فراگیری اسلام از طریق منابع بی‌واسطه فرا خوانده‌اند.

بی‌شک، این پیام نقطه عطفی در نگرش صحیح به احکام مترقی اسلام عزیز خواهد بود و رسوایی دشمنان اسلام را انشاءاله در پی خواهد داشت.

کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به پاسداشت این نعمت بزرگ الهی در عصر غیبت، یعنی ولایت مطلقه فقیه و نیز شخصیت برجسته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، با تمام وجود، شکر الهی را به جا آورده و از درگاه خداوند منان،‌ طول عمر با عزت و سلامتی کامل را برای آن وجود مبارک خواستار است./

مطالب مرتبط
captcha