ظرفیت‌های مجمع تقریب در عملیاتی کردن فرازهای مهم پیام رهبر معظم انقلاب
کد خبر: 2774733
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
آیت‌الله اراکی عنوان کرد:

ظرفیت‌های مجمع تقریب در عملیاتی کردن فرازهای مهم پیام رهبر معظم انقلاب

گروه سیاسی: آیت‌الله اراکی درباره ظرفیت‌های مجمع جهانی تقریب مذاهب برای عملی ساختن توصیه‌های مطرح شده در پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: ما برخی از شبکه‌های اجتماعی مرتبط با مجمع را فعال کرده‌ایم تا این پیام را به گوش جوانان اروپا و آمریکا برسانند.

آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره ابعاد نامه رهبر معظم انقلاب و ظرفیت‌های مجمع جهانی تقریب مذاهب برای عملی ساختن توصیه‌های مطرح شده در این نامه گفت: نامه رهبر معظم انقلاب بسیار مهم بود؛ ما در این زمینه برخی از شبکه‌های اجتماعی مرتبط با مجمع جهانی تقریب مذاهب را در این باره فعال کردیم تا این پیام را هم تشریح کنند و هم به گوش جوانان اروپا و آمریکا برسانند. هر چند این پیام برای جوانان اقصی نقاط جهان مفید است.

وی افزود: خوشبختانه در این عرصه مجمع تقریب فعال بوده است، البته هنوز در حال بررسی هستیم تا اهداف و فرازهای مهم این پیام را به یک برنامه عملیاتی و اجرایی تبدیل کنیم.

آیت‌الله اراکی اظهار کرد: در این راستا قرار است جلساتی برگزار شود و کمیته‌هایی تشکیل شود تا چگونگی افزایش اثرگذاری این پیام را از طریق برنامه‌ها و راهکارهای عملی بررسی کنند.

مطالب مرتبط
captcha