حضور دو نماینده از قزوین در مرحله نهایی مسابقات شوق تلاوت
کد خبر: 3482382
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

حضور دو نماینده از قزوین در مرحله نهایی مسابقات شوق تلاوت

گروه فعالیت‌های قرآنی: دو قاری نوجوان استان قزوین در مرحله نهایی مسابقات شوق تلاوت با منتخبان سایر استان‌ها در این مسابقات، رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، در مرحله نهایی مسابقات شوق تلاوت که از روز 21 اسفندماه در کربلای معلی برگزار می‌شود، 20 نفر از استعدادهای قرآنی و نوجوان کشورمان حضور داشته و رقابت دو روزه‌ای را برگزار می‌کنند.

محمدمهدی بهاری و حمیدرضا نوری دو نماینده استان قزوین در این مسابقات هستند که در رشته تقلیدی سبک مصطفی اسماعیل با سایر متسابقین این رشته رقابت خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، مراسم بدرقه شرکت کنندگان به مسابقات «شوق تلاوت» طرح ملی تلاوت روز گذشته 19 اسفندماه در معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و با حضور جمعی از مسئولان این معاونت برگزار شد و متسابقین به کربلای‌معلی اعزام شدند.

حضور دو نماینده از قزوین در مرحله نهایی مسابقات شوق تلاوت

یادآور می‌شود، مرحله نهایی مسابقات شوق تلاوت طی روزهای 21 و 22 اسفندماه با حضور 20 شرکت‌کننده در کربلای معلی برگزار می‌شود و از میان برگزیدگان این مسابقات، افرادی برای شرکت در برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی اواخر فروردین‌ماه به یکی از دو کشور هند و عمان اعزام خواهند شد.
captcha