دیدار با بابای آسمانی نیایش در سبزوار
کد خبر: 3488789
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

دیدار با بابای آسمانی نیایش در سبزوار

گروه اجتماعی: همزمان با سالروز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر در جوار نخستین شهید مدافع حرم سبزوار مراسم دیدار با بابای آسمانی نیایش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم «دیدار با بابای آسمانی نیایش» همزمان با سالروز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر در جوار نخستین شهید مدافع حرم سبزوار برگزار می‌شود.
در این مراسم که دوم اردیبهشت برای نخستین بار در کنار مزار شهید مهندس رضا دامرودی، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان سبزوار برگزار خواهد شد، حجت‌السلام محمدباقر نادم، معاون پژوهش‌ و مطالعات راهبردی مؤسسه روایت سیره‌شهدا و مسئول مؤسسه فرهنگی‌ هنری تبیان قم به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
همچنین در ادامه این مراسم که ساعت 15 در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روستای دامرود از توابع بخش روداب آغاز می‌شود، روح‌الله محفوظی از مداحان اهل بیت(ع) مدیحه‌سرایی خواهد کرد.
یادآور می‌شود، شهید رضا دامرودی، نخستین شهید بسیجی مدافع حرم سبزوار بود که چهارم محرم 1437 قمری در منطقه حسکه سوریه به شهادت رسید و در هفتم همان ماه در سبزوار بر روی دستان پر از مهر مردم شهید پرور سبزوار تشییع و در زادگاهش روستای دامرود از توابع بخش روداب سبزوار به خاک سپرده شد.
captcha