نامه همسر شهید مدافع حرم به رهبری
کد خبر: 3490773
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
به مناسبت روز پدر صورت گرفت؛

نامه همسر شهید مدافع حرم به رهبری

گروه اجتماعی: در سالروز میلاد مولی الموحدین حضرت علی(ع) همسر شهید مدافع حرم، رضا دامرودی نامه‌ای پر از خلوص و احساس جهت تبریک روز پدر به رهبر انقلاب نوشت. در بخشی از آن بیان شده است: به نفسهای تو بند است مرا هر نفسی، سایه‌ات کم نشود از سر ما حضرت ماه.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در سالروز میلاد مولی الموحدین حضرت علی(ع) همسر شهید مدافع حرم، رضا دامرودی نامه‌ای پر از خلوص و احساس جهت تبریک روز پدر به رهبر انقلاب نوشت.
ابویسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، دلیل نوشتن این نامه را به خاطر دل شکسته بچه‌های شهدا و ارادتی که به رهبر معظم انقلاب دارند بیان کرد.
وی در بخشی از این نامه نوشته است، به نفس‌های تو بند است مرا هر نفسی، سایه‌ات کم نشود از سر ما حضرت ماه...
همسر شهید مدافع حرم، در بخشی دیگر از این نامه پر از احساس با بیان اینکه آقا جان کاش فرزندان شهدا این افتخار را داشتند که امسال روز پدر در کنار شما باشند و دست شما نوازشگر سر کودکانمان می‌شد نوشته است: «آقای من سلام...، حضرت آقا همیشه آرزویم بوده و هست که روزی برسد افتخار زیارت شما نصیبم گردد. بی پرده سخن می گویم آقا، کاش فرزندان شهدا این سعادت را داشتند که امسال روز پدر در کنار شما باشند. کاش می‌شد دست شما نوازشگر سر کودکانمان می‌شد آقا جان.
در ادامه این نامه می‌خوانیم:
پدر فرزندم(مهندس رضا دامرودی) مانند خیلی از جوان‌های این مرز و بوم در دفاع از حرم بی‌بی حضرت زینب(س) به مقام والای شهادت رسیدند و همین برای من بس است که وقتی انگیزه‌اش را برای رفتن پرسیدم، گفت آقایم اذن جهاد داده است و من به پیروی از امر رهبرم موظف هستم.
آقا جان روز پدر را برای شادی چشمان نیایشم کنار مزار پدر آسمانی‌اش جشن می‌گیریم، من از طرف دخترم و تمام فرزندان شهدا می‌گویم روز پدر بر شما مبارک باشد.
سایه شما بر سر ما مستدام
اللهم احفظ قائدنا سید علی الحسینی الخامنه‌ای 
همسر شهید مدافع حرم آل الله، شهید رضا دامرودی، ابویسانی
کنون که سایه عشق تو را به سر داریم، قسم به حضرت حیدر که ما پدر داریم.
تو رهبر دل مایی بدون تو پوچیم، بدا که دست خود از دامن تو برداریم
captcha