برای اجرا در مسابقات ترکیه کاملا آماده‌ام/ قرعه سختی دارم
کد خبر: 3505913
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
غلام‌نژاد:

برای اجرا در مسابقات ترکیه کاملا آماده‌ام/ قرعه سختی دارم

گروه بین‌الملل: نماینده ایران در بخش قرائت چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه گفت: برای اجرای تلاوت در این رقابت‌ها کاملا آماده و در سطح عالی هستم.

برای اجرا در مسابقات ترکیه کاملا آماده‌ام/ قرعه سختی دارم
مهدی غلام‌نژاد، نماینده ایران در رشته قرائت چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: بعد از ظهر امروز، 22 خردادماه، در این رقابت‌ها اجرا خواهم داشت و قرعه سختی دارم.
وی افزود: در این رقابت‌ها آیات 12 تا 21 سوره جاثیه را تلاوت می‌کنم و قرعه‌ام کمی سخت است؛ اما انشاالله که بتوانم اجرای خوب و موفقی داشته باشم.
غلام‌نژاد تصریح کرد: نمایندگان کشورهای نیجریه، جمهوری آذربایجان، مالی و کوزوو با من هم‌گروه هستند و امروز در این رقابت‌ها تلاوت خود را اجرا می‌کنند.
این قاری برجسته کشورمان درباره سطح شرکت‌کنندگان رقابت‌های قرآنی ترکیه در مقایسه با مسابقات قرآن کشورمان گفت: نمایندگان کشورهایی که به این مسابقات اعزام شده‌اند، نسبت به قاریان و حافظانی که به ایران می‌آیند، قوی‌تر ظاهر شده‌اند و سطح بهتری دارند.
مهدی غلام‌نژاد بیان کرد: البته مسابقات قرآن ترکیه با مسابقات قرآن کشورمان از نظر آیین‌نامه، عظمت و سطح اهتمام مسئولان ایرانی اصلا قابل قیاس نیست و سطح مسابقات ایران چندین برابر بالاتر است.
غلام‌نژاد افزود: مسابقات داخل مسجد فاتح استانبول برگزار می‌شود و محل اسکان خوبی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.
وی در پایان با اشاره به نحوه امتیازدهی داوران به رشته قرائت مسابقات گفت: بخش تجوید رشته تلاوت 60 امتیاز دارد و صوت‌ و لحن 40 امتیاز و من امیدوارم بتوانم در این رقابت‌ها موفق ظاهر شوم، از مردم عزیز ایران التماس دعای خیر دارم.
مطالب مرتبط
captcha