غلام‌نژاد: 99 درصد فینالیست‌ هستم/ امشب مشخص می‌شود
کد خبر: 3507238
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

غلام‌نژاد: 99 درصد فینالیست‌ هستم/ امشب مشخص می‌شود

گروه بین‌الملل: مهدی غلام‌نژاد گفت: به احتمال 99 درصد جزء فینالیست‌های مسابقات قرآن ترکیه خواهم بود و راه‌یافتگان به مرحله فینال این رقابت‌ها امشب، 26 خردادماه، مشخص می‌شوند.

غلام‌نژاد: 99 درصد از فینالیست‌ها هستم/ امشب مشخص می‌شود
مهدی غلام‌نژاد، نماینده ایران در رشته قرائت چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن ترکیه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیته داوری رقابت‌ها، راه‌یافتگان به فینال را امشب بعد از افطار در مسجد فاتح استانبول معرفی می‌کند.
وی افزود: 7 نفر در رشته حفظ و 7 نفر در رشته قرائت این دوره از رقابت‌ها به عنوان فینالیست معرفی خواهند شد و فردا در دو نوبت صبح(حفظ) و بعداز ظهر(قرائت) با یکدیگر رقابت می‌کنند.
غلام‌نژاد با اعلام گزینه‌های احتمالی مرحله فینال رقابت‌ها تصریح کرد: من به عنوان نماینده ایران در رشته قرائت، تلاوت خوبی داشتم و به احتمال 99 درصد جزء فینالیست‌ها خواهم بود.
دیگر گزینه‌های احتمالی  
این قاری ایرانی ادامه داد: نمایندگان فیلیپین، بحرین، عراق، اندونزی و مالزی نیز با توجه به قرائت خوبی که داشتند، به نظر من از راه‌یافتگان به فینال خواهند بود.
وی در پاسخ به سؤالی درباره تلاوت نمایندگان مصر و عربستان گفت: مصر در رشته قرائت نماینده ندارد و قاری عربستانی هم خیلی ضعیف بود.
قاری ایرانی حاضر در مسابقات ترکیه درباره تلاوت نماینده این کشور در رقابت‌ها نیز اظهار کرد: یاووز موتلو، نماینده ترکیه است که هنوز تلاوت نکرده و قرار است امروز تلاوت کند.
غلام‌نژاد در پایان تصریح کرد: سطح مسابقات قرآن ترکیه بسیار بالاست و حداقل 6 قاری قوی که همه قرائت خوبی دارند، در رقابت‌ها حضور یافته‌اند.
چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن ترکیه از ۲۱ خرداد آغاز شده است و تا فردا، ۲۷ خرداد، ادامه دارد.   
جمعه، ۲۸ خرداد، با برگزاری مراسم اختتامیه نفرات برتر مسابقات معرفی شده و جوایزی به آنان اهدا می‌شود.
مطالب مرتبط
captcha