برنامه روز دوم مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی
کد خبر: 3600060
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

برنامه روز دوم مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی

گروه مسابقات: در دومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی شاهد اجرای هشت شرکت‌کننده رشته قرائت در نوبت بعدازظهر خواهیم بود.

برنامه روز دوم مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به کوالالامپور، دومین روز پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی از صبح امروز 26 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا حدود ساعت 23 ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس در نوبت صبح این مسابقات که از ساعت 8:45 و با حضور شرکت‌کنندگان در جایگاه آغاز شد تا ساعت 10:30 تعدادی از شرکت کنندگان اجرای خود را انجام دادند. همچنین از ساعت 10:45 تا 12 پنج نفر دیگر از شرکت کنندگان رشته حفظ به اجرای تلاوت پرداختند.

نوبت بعدازظهر این مسابقات نیز از ساعت 20 و با استقرار شرکت کنندگان در جایگاه آغاز می‌شود، در ساعت 20:45 نمایش فیلم کوتاه را شاهد خواهیم بود و در ادامه نیز تا ساعت 22 پنج شرکت‌کننده رشته قرائت به اجرای تلاوت خود می‌پردازند.

از ساعت 22 تا 22:20 زمان استراحت در نظر گرفته شده و از آن به بعد نیز تا ساعت 23 سه شرکت کننده دیگر به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهند پرداخت تا به این ترتیب روز دوم این مسابقات با اجرای رقابت هشت شرکت کننده در رشته قرائت به کار خود پایان دهد.

captcha