دومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی + صوت
کد خبر: 3600236
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

دومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی + صوت

گروه مسابقات: دومین روز پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی با تلاوت قاریانی از هشت کشور جهان پایان یافت.


فتح الله وحی الدین قرنین
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به کوالالامپور، دومین روز پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی از لحظاتی قبل آغاز شد.

این مسابقات در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۲۰ به وقت محلی و 16:30 به وقت تهران و با استقرار شرکت کنندگان در جایگاه باید آغاز شود و مسابقات تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت، اما در یک اتفاق نادر و عجیب در مسابقات مالزی، این مسابقات در روز دوم حدود ساعت 20:50 به وقت محلی آغاز شد و علت این تأخیر نامشخص است.

اولین قاری «فتح الله وحی الدین قرنین» از کشور اندونزی بود که آیه 58 سوره نساء را تلاوت کرد که تلاوت او قابل قبول و قوی ارزیابی شد.

در ادامه خانم «عتیقه بنت سحیمی» از سنگاپور، «عبدالعزیز عابدین بن یوسف» از تایلند از آیه 87 سوره مائده، خانم «ام کلثوم» از کامبوج، «فیصل بن علی بن خلفان العدوی» از کشور عمان از آیه 15 سوره هود، «حمدان عبدالصمد» از مغرب از آیه 13 سوره لقمان، خانم «سودا یارتسی فاهلون» از ترکیه و «رائد منذر اسحاق ابوشعبان» از فلسطین از آیه 67 سوره انفال را تلاوت کردند.

یادآور می‌شود، بر همین اساس در نوبت صبح این مسابقات که از ساعت ۸:۴۵ و با حضور شرکت‌کنندگان در جایگاه آغاز شد تا ساعت ۱۰:۳۰ تعدادی از شرکت کنندگان اجرای خود را انجام دادند. همچنین از ساعت ۱۰:۴۵ تا ۱۲ پنج نفر دیگر از شرکت کنندگان رشته حفظ به اجرای تلاوت پرداختند.

حامد علیزاده از استان خراسان رضوی، نماینده کشورمان روز جمعه تلاوت خواهد داشت.

تلاوت «فتح الله وحی الدین قرنین» از کشور اندونزی
کد
تلاوت «عبدالعزیز عابدین بن یوسف» از تایلند
کد
دریافت
تلاوت «فیصل بن علی بن خلفان العدوی» از کشور عمان
کد
دریافت
«حمدان عبدالصمد» از مغرب
کد
دریافت
رائد منذر اسحاق ابوشعبان» از فلسطین
کد
دریافت
مطالب مرتبط
captcha