آرزوی موفقیت وزیر ارشاد برای «حامد علیزاده»
کد خبر: 3600671
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

آرزوی موفقیت وزیر ارشاد برای «حامد علیزاده»

گروه مسابقات: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی برای نماینده کشورمان در مسابقات بین المللی قرآن مالزی، آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به کوالالامپور، پیام صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نماینده کشورمان در مسابقات مالزی به «حامد علیزاده» ابلاغ شد. در این پیام آمده است؛
«جناب آقاب حامد عليزاده، قاري ممتاز جمهوري اسلامي ايران، ان‌شاء‌الله با تلاش و آمادگي در روز جمعه تلاوت داشته و به فضل خداي بزرگ، حائز رتبه برتر در مسابقات شده و افتخارآفرينی ديگري براي كشور عزيزمان خواهي شد».
پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن مالزی طی 25 تا 31 اردیبهشت ماه در کوالالامپور برگزار می‌شود. زمان اجرای حامد علیزاده، نماینده کشورمان جمعه، 29 اردیبهشت خواهد بود.
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سراج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۳:۰۴
0
0
سلام. شما که اطلاع رسانی خوبی هم در زمینه های قرآنی دارین لطف کنید به دوستان در اداره اوقاف بگویید که چرا مسابقه تفسیر قرآن در چهلمین دوره به بعد از مبارک رمضان موکول شد؟ متاسفانه هیچ اطلاع رسانی نشد و من امروز فهمیدم یعنی 28 که مسابقه برگزار نمی شود... حالا درست است که ما بخاطر خدا مطالعه می کنیم ولی بنده 400 صفحه خواندم و با آمادگی کامل ولی اینطور شد. تازه به تلفن ها هم جواب نمی دهند و... متشکرم.
captcha