روند تشکیل اتحادیه‌های مدغم استانی از زبان «حسن محمدی»
کد خبر: 3629111
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

روند تشکیل اتحادیه‌های مدغم استانی از زبان «حسن محمدی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با تشریح روند تشکیل اتحادیه‌های مدغم استانی اظهار کرد: روند ادغام دو اتحادیه با برپایی مجمع عمومی اتحادیه‌های استانی از تاریخ 5 مرداد‌ماه و تا پایان مهرماه ادامه دارد.

حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه سال‌ها موضوع ادغام دو اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور و تشکل‌های قرآن و عترت کشور مطرح بود، خوشبختانه پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، روند ادغام دو اتحادیه با برپایی مجمع عمومی اتحادیه‌های استانی از تاریخ 5 مرداد‌ماه آغاز شد.

وی ادامه داد: در این راستا بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هر هفته، سه استان با برپایی مجمع، روند ادغام را با شیوه‌نامه و اساسنامه تعیین شده از سوی هیئت رسیدگی طی خواهند کرد به طوری که این روند تا مهر‌ماه به سرانجام خواهد رسید.

محمدی با اشاره به اینکه تاکنون، تشکیل اتحادیه مدغم در شش استان کشور صورت گرفته است، گفت: در مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت که با حضور جمعی از مؤسسات با مجوز فرهنگ و ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور جمعی از مدیران و مسئولان مرتبط برگزار شد، روند انتخابات هیئت مدیره و هیئت بازرسی به خوبی تحقق یافت.

مدیر‌عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور تصریح کرد: خوشبختانه طی حضور بنده در برخی از انتخابات استان‌ها، این جلسات در صلح، همدلی و آرامش بین دو اتحادیه و اعضاء برگزار شد که امیدواریم در برگزاری مجمع اتحادیه‌های مدغم دیگر استان‌ها نیز این همکاری انجام شود.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: امیداریم پس از پایان جلسات اتحادیه‌های مدغم استان‌ها، به زودی شاهد تأسیس یک اتحادیه قوی، مستقل و مقتدر در سایه برکت نام قرآن‌ کریم در سطح کشور باشیم.

captcha