مجمع عمومی مشترک اتحادیه‌های قرآنی در هرمزگان تشکیل شد/ اسامی اعضای هیئت مدیره و بازرسی
کد خبر: 3631975
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

مجمع عمومی مشترک اتحادیه‌های قرآنی در هرمزگان تشکیل شد/ اسامی اعضای هیئت مدیره و بازرسی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مجمع عمومی مشترک اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، روز گذشته، 27 مردادماه در هرمزگان تشکیل شد.

معصومه امیرزاده، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مجمع عمومی مشترک اتحادیه‌های قرآنی در استان‌ها طبق اعلام دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی در هرمزگان نیز روز گذشته، 27 مردادماه در کتاب‌خانه دانش این استان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه جلسه فوق با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز شد، ادامه داد: این جلسه با حضور 39 مدیر مؤسسه از 59 مدیر مؤسسه حائز شرایط حضور و دارای مجوز از ارشاد  تبلیغات اسلامی تشکیل شد.
امیرزاده عنوان کرد: سپس رجبیان از کارشناسان قرآنی اداره ‌فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان تشریح فرآیند مجمع عمومی پرداخت. همچنین طی این جلسه حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و حجت‌الاسلام کوششی و رستمی، کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی حضور داشتند.
وی عنوان کرد: در ادامه هیئت رئیسه این مجمع برپا شد و سپس هر کدام از کاندیداها به مدت سه دقیقه به بیان گزارشی از روند فعالیت‌ها و روزمه‌های کاریشان پرداختند. سپس اساسنامه بیان و درباره آن تصمیم‌گیری شد و در ادامه رأی‌گیری انجام شد.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی هرمزگان تصریح کرد: براساس آرای مأخوذه نیز رضا ساعد با اخذ ۲۲رٲی، معصومه امیرزاده با اخذ ۱۹رٲی، ناصر جعفرزاده با اخذ ۱۹رٲی، عباس احمدی‌نیا با اخذ ۱۷رٲی و راضیه خدیر با کسب۱۶رٲی به عنوان اعضای اصلی و لیلا غلامحسینی با اخذ ۱۳رٲی، فیروزه بندرجاء با اخذ ۱۱رٲی و علی جعفری‌پور با اخذ ۱۱رٲی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
وی ادامه داد: همچنین اعضای هیئت بازرسی نیز شامل ایمان چابک با ۳۰رٲی، لیلا کریمی با کسب۲۰رٲی و محمدامین شمسایی با کسب۲۰رٲی است.
امیرزاده اضافه کرد: حسن ختام این برنامه سخنرانی حسن محمدی، مدیرعامل تشکل‌های قرآن و عترت در خصوص همکاری مؤسسات با یکدیگر در زمینه ارتقای فعالیت‌های قرانی بود.
مطالب مرتبط
captcha