نخستین جلسه هیئت مدیره جدید اتحادیه مدغم گلستان تشکیل شد
کد خبر: 3629259
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

نخستین جلسه هیئت مدیره جدید اتحادیه مدغم گلستان تشکیل شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نخستین جلسه هیئت مدیره جدید اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی، قرآن و عترت استان گلستان تشکیل شد.

سیدمصطفی حسینی‌واعظ، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی گلستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،  ضمن بیان این مطلب گفت: نخستین جلسه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی، قرآن و عترت استان گلستان، عصر روز گذشته، 20 مردادماه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گلستان تشکیل شد.
وی ادامه داد: طی این جلسه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های اتحادیه طی بازه زمانی چند ماهه اخیر ارائه شد و در ادامه نیز زمان تشکیل دومین جلسه هیئت مدیره به منظور  تعیین سمت‌ها و همچنین بیان چشم‌انداز پیش‌رو برای ارتقای فعالیت‌های مؤسسات و مجموعه‌های قرآنی ـ مردمی استان معین شد.
حسینی واعظ در خصوص مکان استقرار اتحادیه مدغم عنوان کرد: در حال حاضر در این خصوص تصمیم‌گیری نهایی نشده است اما مکانی برای استقرار اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گلستان است که احتمالا تجهیزاتی نیز برای آن فراهم می‌شود تا در صورت نیاز مکان استقرار اتحادیه مدغم در آنجا باشد چون اتحادیه تشکل‌های قرآنی و عترت در استان گلستان مکان مشخصی نداشت.
captcha