سی و پنجمين دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهيم قرآن در كرج آغاز شد
کد خبر: 1114405
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵

سی و پنجمين دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهيم قرآن در كرج آغاز شد

سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كرج از برگزاری سی و پنجمين دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهيم قرآن كريم در اين شهرستان خبر داد.


گروه فعاليت‌های قرآنی: سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كرج از برگزاری سی و پنجمين دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهيم قرآن كريم در اين شهرستان خبر داد.


حجت‌الاسلام رايمند، سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كرج در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه البرز، در اين خصوص اظهار کرد: مسابقات حفظ، قرائت و مفاهيم قرآن كريم با همكاری امامزادگان و موسسات فرهنگی و قرآنی شهرستان كرج برگزار می‌شود.


وی افزود: اين مسابقات در مقطع شكوفه‌ها و بزرگسالان ويژه خواهران و برادران برگزار می‌شود و علاقمندان به شركت در اين مسابقات می‌توانند از 5 تا 25 مهرماه برای ثبت نام به امامزادگان، موسسات فرهنگی و قرآنی شهرستان كرج مراجعه نمايند.


وی با اشاره به مكان‌های ثبت نام اين مسابقات گفت: ثبت نام مسابقات قرآن در شش امامزاده شاخص كرج شامل امامزادگان حسن(ع)، طاهر(ع)، عبدالله(ع)، محمد(ع)، حيدر(ع) و امامزاده قاسم(ع) انجام می‌شود.


رايمند افزود : مراكز و دانشگاه‌هايی نظير دانشگاه خوارزمی، آل طاها، ميقات القرآن، قرآن و عترت صاحب الزمان(عج)، تسنيم حصارك، حضرت بقية‌الله، فرهنگسرای علمی ـ قرآنی تسنيم، سرای معصوم البرز، چشمه رضوان معرفت، جامعة‌القرآن و ... از موسسات فرهنگی و قرآنی شهرستان كرج است كه شركت‌كنندگان در اين مسابقات می‌توانند برای ثبت نام به اين مكان‌ها مراجعه نمايند.


وی ادامه داد: هماهنگی زمان و مكان برگزاری مسابقات بر عهده موسسات است و علاقمندان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 34487614 با فرهنگی اوقاف كرج تماس حاصل نمايند.

captcha