کد خبر: 1213550
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶

بزرگداشت سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) در تانزانيا

به‌ همت نمايندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در تانزانيا، ويژه‌برنامه‌های سالگرد شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.


گروه بين‌الملل: به‌ همت نمايندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در تانزانيا، ويژه‌برنامه‌های سالگرد شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.








به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در تانزانيا، رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در تانزانيا با همكاری مركز شيعيان تانزانيا و مدرسه امام جعفر صادق(ع) مراسم ويژه شهادت حضرت زهرا(س) را در مسجد «الغدير» شهر دارالسلام با حضور جمع كثيری از مردم مسلمان و دوستداران حضرت زهرا(س) برگزار كرد.


در اين مراسم پس از تلاوت قرآن كريم، شيخ ملبی از شيوخ برجسته تانزانيا در مورد شخصيت حضرت فاطمه(س) و زندگی آن حضرت سخنرانی كرد.


سپس شيخ جلال، رئيس مدرسه امام جعفر صادق(ع) در خصوص جايگاه حضرت زهرا(س) نزد خداوند متعال و پيامبر گرامی اسلام(ص) و نقش آن حضرت در تبيين حقانيت حضرت اميرالمؤمنين علی(ع) پس از رحلت پيامبر اسلام(ص) سخنانی ايراد كرد.


همچنين رايزنی فرهنگی كشورمان مراسم عزاداری مشابهی برای هموطنان ايرانی در شب شهادت حضرت زهرا مرضيه(س) در محل اقامت سفير برگزار كرد و پس از قرائت زيارت مخصوص آن حضرت(س)، حجت‌الاسلام‌والمسلمين شاهدی، نماينده جامعة المصطفی(ص) در تانزانيا در سخنان خود به معرفی شخصيت حضرت فاطمه(س) پرداخت.

captcha