عباس بازماندگان، مدير عامل موسسه فرهنگی قرآنی پيامبراعظم(ص) قشم در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) شعبه هرمزگان، نمایندگی شهرستان قشم، افزود: اين محفل انس با قرآن به مناسبت دهه ولايت و عيد سعيد غدير خم با همكاری دفتر امام جمعه شهرستان قشم بعد از نماز جمعه در محل مصلی امام علی(ع) برگزار میشود.
به گفته وی؛ محفل انس ديگری نيز در جزيره هنگام جمعه شب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مردم جزيره هنگام و شهرستان قشم برگزار میشود.
مدير عامل موسسه فرهنگی قرآنی پيامبراعظم(ص) قشم ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این محافل مذهبی انس هرچه بیشتر افراد با آموزههای قرآنی، شکوفایی استعدادهای قرآنی و همچنین ایجاد اشتیاق و علاقهمندی به قرآن کریم در بین قشر جوان و نوجوان است.
مديرعامل موسسه پيامبراعظم(ص) خاطر نشان كرد: در عيد غدير امسال برنامه های متنوعی برگزار شده است كه در گسترش فرهنگ دينی تأثیر خوبی داشته است.