به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، علیرضا منوچهری، سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان اقليد امروز چهارشنبه، اول آبانماه در جمع خبرنگاران گفت: مراسم جشن بزرگ عيد غدير خم روز پنجشنبه، دوم آبانماه در امامزادگان و بقاع متبركه شهرستان اقليد برگزار میشود.
وی افزود: اين مراسم بهصورت ويژه همراه با مولودیخوانی، سخنرانی و جشن و سرور در حرم مطهر امامزاده عبدالرحمن(ع) اقليد ساعت 10 صبح اجرا میشود.
منوچهری ادامه داد: پياده روی حرم تا حرم از ويژه برنامههای «جشن ولايت علوی، اكمال دين نبوی» كه بهصورت سراسری در كل كشور اجرا خواهد شد نيز است كه عموم مردم میتوانند مسير حرم مطهر بی بی زينب خاتون(س) تا امامزاده عبدالرحمن(ع) شهرستان اقليد را طی كنند.
سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان اقليد با اشاره به ساعت برگزاری اين مراسم گفت: اين مراسم ساعت 8:30 روز عيد غدير برگزار میشود.