کد خبر: 1307491
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹

«مهمان داريم» برای جشنواره فجر آماده می‌شود

فيلم سينمايی «مهمان داريم» ساخته محمدمهدی عسگرپور در حال انجام مراحل فنی است تا برای پخش در جشنواره فجر آماده شود.



به گزارش خبرگزاری بين المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی فيلم «مهمان داريم»، مراحل توليد «مهمان داريم» به پايان رسيد و اكنون اين فيلم سينمايی در حال انجام مراحل صدا و موسيقی است تا برای جشنواره فجر حاضر شود. درضمن سيدمحمد كشفی در استوديو بهمن «مهمان داريم» را صداگذاری می‌كند و عليرضا كهن ديری ساخت موسيقی فيلم را برعهده دارد.


در اين خبر آمده، «مهمان داريم» از محصولات حوزه هنری است كه فيلمبرداری آن فروردين ماه امسال به پايان رسيد. پرويز پرستويی، آهو خردمند، بهروز شعيبی، سهيلا گلستانی، معصومه قاسمی‌پور، مهدی صادقی و محمد صادقی ازجمله بازيگران فيلم تازه عسگرپور هستند كه مضمونی درباره خانواده و دفاع مقدس دارد.


«مهمان داريم» در مورد پيرمرد و پيرزنی است كه به همراه فرزند جانبازشان زندگی می‌كنند، قرار است كه به زودی برای آن‌ها مهمانی بيايد و آنها تلاش می‌كنند تا مقدمات استقبال از اين مهمان را فراهم و خانه را برای پذيرايی از او آماده كنند. تهيه كننده فيلم منوچهر محمدی و مدير فيلمبرداری آن محمد آلادپوش است.

captcha